Sunday 29 April 2012 Sunday, April 29, 2012

: Mystique adalah hormon copulins untuk memikat lela

Nama*: lelakimacho.com

Email: mrlelakimacho@gmail.com

Tajuk Iklan*: Mystique adalah hormon copulins untuk memikat lelaki.

Web Site: http://lelakimacho.com/mystique/

Gambar: new-mystique-swiss-small.gif

Teks Iklan*: "Saya dapati suami suka dengan saya, dia memuji bau saya, dia kata bau saya seksi, dia pernah tanya, minyak wangi apa saya pakai. Rasa best sangat, tetapi saya pelik dia sekarang suka peluk-peluk saya tidak kira waktu. Dia kata best sangat bila peluk dan bila bau saya melekat kat dia.

Saya juga pernah ke hotel dan masa kat lobby hotel ada seorang lelaki kejar saya, risau juga, saya ingat ada apa, rupanya dia nak tahu minyak wangi apa saya pakai, dia kata bau saya seksi dan mengancam abis, saya rasa dia ghairah kut, orangnya hensem, buat pengetahuan awak, saya ni dah kahwin, saya cakap padanya"
CARA BAYAR?
Mudah sahaja, pergi ke Maybank atau maybank2u online.
Masukkan RM50 ke akaun Maybank 155135097182 atau maybank2u online. Masukkan RM50 ke akaun @cimb bank 05060187042521
atas nama HISHAM NAPIS
Simpan resit pembayaran.
Call dan SMS kami setelah bayaran selesai dibuat.0122752820

Berikan butir-butir berikut kepada kami;
1. Nama anda
2. Alamat anda
3. Jumlah bayar
4. Waktu bayar
5. Tarikh bayar
6. Kod produk (MTQ)




Powered by EmailMeForm http://www.emailmeform.com/

No comments:

Post a Comment