Sunday 3 March 2013 Sunday, March 03, 2013

Tambah Ilmu sambil Menjana Income

Assalamualaikum and hi, saya nak kongsi dan nak bantu malaysian people dalam menjana income secara berterusan. Alhamdulillah. :) Tak faham takpe, daftar, jom kita belajar sama-sama.Program ini untuk menambah ilmu kita disamping menambah pendapatan as student, housewife, pekerja and focus to malaysian. Saya blh ajar secara on9, takyah susah2 korang.Then, you can get the benefits.

Untuk yang berminat , yang ingin mencari peluang utk mengisi masa lapang dihadapan laptop/komputer dan yang paling penting untuk belajar dan berjaya. Serta mendapatkan untung dan money, kalau berminat la~ Lagi senang. Dengan ilmu yang diberi dari program ini, sedikit sebanyak menguntungkan kita kerana ianya benar-benar berkesan. Tak susah, cuma on9 je dan dapatkan bahan2 selepas daftar, semua dari situ dan belajar ,kalau nak lebih baik, kita belajar sama2 dekat forum fb khas untuk ahli-ahli yang join ni sahaja. then you can earn money.

Sekarang, bila dah berkesan, baru saya nak suggest kat kawan-kawan. Anything, u can ask me. Inbox je okey :) Everyday and anytime saya akan bantu anda.Jgn segan nak bertanya.

-Amanat dan project ini dari seorang usahawan berjaya yang merupakan kawan-kawan saya juga-

Mereka-mereka yang selalu join program ini adalah housewife, students and pekerja-pekerja yang sentiasa mencari peluang. Kejayaan datang dari mana mereka bijak mengambil peluang dan setelah mana Allah bukakan hati mereka utk melihat sesuatu peluang. Melihat tanpa tindakan seolah-olah tidak menghargai peluang dan tidak beri peluang pada diri sendiri :( .

Kalau student macam sy pun involve, anda apa lagi?
I just sharing :) Anyway, Thanks for reading.

:D sy nak sama-sama belajar dgn anda. Thanks for kawan yg dh berjaya, yg always nasihatkan \'what u give, u get back\' and jgn kedekut ilmu, makan sorang-sorang je tak ke mana. Semua dari Allah, tak perlu kedekut utk share.

http://www.kelabjutawan.org/index.php?ref=malaysiaearn

No comments:

Post a Comment